Welke online spellen zijn er allemaal?

En dan bedoel ik niet van die veel-spelletjes-sites zoals www.speeleiland.nl, maar echte online spellen.

Wie kan mij verder helpen?
Alvast bedankt!

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Internet
1.1K

Antwoorden (10)

kijk maar eens op de startpagina daar staan genoeg spellen en en spellensites
ik zelf vind spelpunt.nl wel leuk daar kun je bingo , darten enz enz spelen
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Op MMORPG.com staan veel gratis, kindvriendelijke online spelletjes die gespeeld kunnen worden met en tegen andere spelers van over de hele wereld.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
tribalwars, the west en echt nog heel veel
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
mobstar.com

farmerama.com
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
www.torn.com
www.ogame.com
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Op de site van Aso brain kun je online Kolonisten van Catan spelen
http://games.asobrain.com/index.html

En op de site van Brettspielwelt kun je nog veel meer Bordspelen online spelen.
http://www.brettspielwelt.de/Spiele/
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Veeeel.

Eentje die me nog bijstaat is Runes of Magic, een soort WoW-kloon.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
runescape
habbohotel
world of warcraft
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik ben zelf jaren een liefhebber geweest van deze twee MMORPG's ( fantasy)
www.silkroadonline.net (Silkroad Online)
en Granado Espada (ge.iahgames.com. Meer vrij leuke MMORPG's kom je ook tegen op gpotato.com.
Ik kende er meer maar kan er even niet op komen. De games die ik hier voorschotel zijn fantastische free to play games, het is free te doen, maar je kunt zelf kiezen of je meer wilt door er geld aan te besteden... een van de beste betaalde games is Aion. Maar dat vind ik zonde van het geld. Ik ben zelf even klaar met gamen. Je gaat er al gauw teveel in op, het werkt superverslavend, en voor je het weet ben je niet meer achter je pc vandaan te branden. GE en SRO zijn ZEER verslavend als je eenmaal door hebt hoe het werkt... En vooral in SRO heb je al heel snel contact met mensen van over de hele wereld. je wordt al gauw in een guild uitgenodigd en voor je het weet heb je een berg mensen om je heen ^^